„Audi RS3 sportbek” brz kao raketa

Bez autora
Nov 29 2010

Svaki „Audijev” model u RS verziji već i pre pojavljivanja privlači pažnju zaljubljenika u automobile malog tela, ali sa izuzetnom snagom. Ista priča važi i za novi „audi RS3 sportbek” čija će isporuka bogatim kupcima početi već u prvim mesecima 2011. godine po ceni od 49.900 evra u Nemačkoj. Pod haubom RS3 nalazi se petocilindrični 2,5-litarski turbo benzinac iz kojeg je dobijeno 340 konjskih snaga i 450 Nm maksimalnog obrtnog momenta. „Kvatro” pogon na svet točkove i automatski „s tronik” menjač sa sedam stepeni prenosa se podrazumevaju. „Audijevi” stručnjaci su uspeli da težinu RS3 svedu na nešto više od jedne i po tone, tako da do 100 km/h ubrzava za 4,6 sekundi, a brzina je elektronski ograničena na 250 km/h. Prema fabričkim podacima, „audi RS3” troši samo 9,1 litara na 100 kilometara.

„Audi RS3 sportbek” brz kao raketaSvaki „Audijev” model u RS verziji već i pre pojavljivanja privlači pažnju zaljubljenika u automobile malog tela, ali sa izuzetnom snagom.

Ista priča važi i za novi „audi RS3 sportbek” čija će isporuka bogatim kupcima početi već u prvim mesecima 2011. godine po ceni od 49.900 evra u Nemačkoj.

Pod haubom RS3 nalazi se petocilindrični 2,5-litarski turbo benzinac iz kojeg je dobijeno 340 konjskih snaga i 450 Nm maksimalnog obrtnog momenta. „Kvatro” pogon na svet točkove i automatski „s tronik” menjač sa sedam stepeni prenosa se podrazumevaju.

„Audijevi” stručnjaci su uspeli da težinu RS3 svedu na nešto više od jedne i po tone, tako da do 100 km/h ubrzava za 4,6 sekundi, a brzina je elektronski ograničena na 250 km/h. Prema fabričkim podacima, „audi RS3” troši samo 9,1 litara na 100 kilometara.

U „Audiju” su ponosni na petocilindrični TFSI motor koji je težak 183 kilograma, a dugačak samo pola metara. Pored male mase, odlikuje ga i izuzetna čvrstina. On kombinuje tehnologiju turbopunjenja sa FSI sistemom direktnog ubrizgavanja. Takođe, sedmostepeni „s tronik” menjač prenosi snagu s motora preko tri osovine - jedne pogonske i dve izlazne. Poslednji stepen prenosa je produžen kako bi se smanjila prosečna potrošnja i emisija štetnih gasova. Sistem „launch control” se brine da prilikom naglog startovanja ne dođe do proklizavanja točkova.

Unutrašnjost je takođe urađena u sportskom stilu sa dosta najfinije kože, kvalitetne plastike i hroma. „Audi RS3” vozi se na točkovima od 19 inča. Prednji diskovi prečnika 370 milimetara specijalno su perforirani kako bi maksimalno raspršivali toplotu. Prečnik zadnjih diskova je 310 milimetara.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik